+605260071
admin@nuruliman.org.my

PUTERA PUTERI NURUL IMAN BERBOWLING

PUTERA PUTERI NURUL IMAN BERBOWLING

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog Rumah Nurul Iman. Kali ini topik bersukan juga, tapi sukan dalam penghawa dingin.. hihihi.. Jom kita tengok gelagat anak-anak bermain bowling. Masuk longkang ke strike ke laut ke.. 😀

seronok ye nak pergi main bowling

yeayyy.. sudah sampai.. amboi.. boleh ke pegang bola bowling tu adik-adik ????

amboi, itu muka bola masuk longkang ke muka terkejut pin bowling jatuh semua?

wahhh.. muka adik-adik Nurul Iman macam faham je kan apa abang baju merah tu ajar ye.. tak apa.. kita tengok gambar seterusnya macam mana ye..

okay lah tu kan. sudah ada gaya pemain bowling dah tu. tapi pin jatuh tak ? 😛

wow. sudah pandai baling bola. nampak macam boleh strike tapi bola ni kadang-kadang nak dekat sampai dekat pin la dia melencong ke lain.. siapa pernah kena macam tu? mesti geram kan. hihihihi.. okay seterusnya… 😀

eh. baling bola ke tolak bola tu ???

eh, adik Nurul baling bola guna dua tangan ke ? 😛 mungkin tak larat nak angkat bolanya tapi gagah nak main kan. bagus-bagus ada semangat kesukanan. 🙂

abang-abang Nurul Iman mesti boleh main punya kan.

cewah.. tengok la abang-abang Nurul Iman tu, yakin diri sungguh ye. tapi boleh ke dapat markah 100 ke atas ??? 😛

 

kasih sayang seorang abang kepada adiknya

baiknya abang Faiz tolong ajarkan adik Marisya.. tapi kenapa kasut Marisya tu macam pelik je ye??? 😀 😀 😀 . teringin nak main ye adik. jadilah dapat pegang pun kan. hihihi

eh. betul ke cara kak nana baling bola tu ?

 

tidak mengapa adik-adik baling macam mana pun buat sementara ni. bila ada rezeki lagi kita pergi lagi main bersungguh-sungguh bukan hanya untuk hiburkan hati. Lain kali pergi kita main sampai seorang boleh dapat 100 markah ke atas ye adik-adik semua. tidak lupa juga kepada yang sudi menaja anak-anak Nurul Iman main bowling. semoga Allah memberkati dan merahmati tuan/puan sekalian. aaminn. Sekian Terima Kasih. Jumpa di lain post ya. 😀

 

Bersama Beramal

 

LAMANWEB RASMI                               AKAUN SUMBANGAN                                       HUBUNGI KAMI

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *